Donnerstag, 18. Oktober 2012

Break even

 

I´m still alive but I´m barely breathing , just prayed to God that i don´t believen in.
Cause I got time while he got freedom, cause when a heart breaks , no it don´t break even.
His best days will be some of my worst, he finally met a girl who´s gonna put him first. While i´m wide awake he´s no trouble sleeping, cause when a heart breaks, no it don´t break even.
What am I gonna do when the best part of me was always you and
What am I suppose to say when I´m all choked up and you´re okay
I´m falling to pieces, I´m falling to pieces.
They say bad things happen for a reason, but no wise words gonna stop the bleeding
Cause he´s moved on while I´m still grieving, cause when a heart breaks , no it don´t break even
What am I gonna do when the best part of me was always you and
what am I suppose to say when i´m all choked up and you´re okay
I´m falling to pieces, I´m falling to pieces
I´m falling to pieces, I´m falling to pieces.
You got his heart and my heart and none of the pain, you took your suitcase and took the blame.
Now i´m tryin to make sense of what little remains , oh cause you left me with no love and no love to my name.

Edit: Habe das Bild nochmal geändert, weil ich das vorhin im Ordner nicht gefunden
        habe x)

Kommentare:

  1. Wunderschönes gedicht. Es ist so traurig, ich könnte heulen. Mein freund ist momentan auch für ein Semester im ausland und das ist eingach ganz furchtbar.

    Übrigens folge ich dir nun, vllt magst du ja auch öfter mal bei mir vorbeschauen?
    PS: das deo riecht wirklich megagut!:)

    Xoxo

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oh das is hart :/
      das lied ist einfach so schön, ich könnte da auch manchmal heulen!
      danke fürs folgen :))

      Löschen
  2. Wie traurig :(
    Aber die Kette ist wirklich wunderschön <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ich find maddi jane covert das so gut! mir gefällt das viel besser als das original xP
      ich mag die auch<3

      Löschen

Ich freue mich über euer Feedback!