Dienstag, 21. August 2012

One day baby, we'll be old and think of all the stories that we could have told

Your innocence is not forgotten, I hope you know that where you are I wish you well!
I hope you sleep in a perfect memory. You know it's hard I've tried, but I could never say goodbye.
I don't ever wanna believe. No I don't ever wanna believe, that when we die that we all leave.
I don't ever wanna let go, I hope that you see that there's a part of you that's left inside of me.
Yesterday locked me away from any truth. And now tomorrow's here without you.
  I know it's hard I've tried, but I could never say goodbye.
I try to push you away, but you never push back. You know I'll never forget you.







November 1998 - Juni 2012

Kommentare:

  1. So, so, so, so schöne Bilder.
    <3

    Aus welchem Song sind die englischen Zeilen da oben? (falls es ein aktueller song sein sollte: ich habs nich so mit aktueller musik :D und des deswegen vielleicht nicht mitbekommen :D)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. nee, das is keiner neuer song :D Der song heißt ,,believe'' und ist von den all american rejcets :)

      Löschen
    2. achso aber das gibts auf youtube nicht (daumen hoch gema...) :S

      Löschen
  2. Hey da ich deinen blog echt klasse finde
    habe ich mir mal erlaubt dir einen Award zuverleihen
    http://bl0ndisb0ss.blogspot.de/2012/08/blog-award-liebster-blog.html ♥

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über euer Feedback!